onsdag den 17. oktober 2012

GIVE AWAY - Vind mine hårbøjler





For laaaang tid siden sendte jeg en bunke hårbøjler i kommision hos nogle flinke damer hos KunstID.
Og i dag fik jeg så 7 af dem retur(jeg kan ikke rigtigt være med på et forretningskoncept som kræver en årlig udgift på 1200 bare for at få vist mine ting)
Så nu sidder jeg pludseligt her med nogle virkeligt fine hårbøjler, som mangler et hjem.

Så nu laver jeg fanme en ordentlig give-away og sætter alle 7!! på højkant.(du kan se dem alle sammen nederst i indlægget)

Så mangler du noget fint til festen
Skal du have lidt ekstra 'hjælp' til at fange ham den lækre fra økonomi's øjne til julefrokosten
Kender du en lille pige, der vil dø over at få sådan en sag(de passer til både store og små hoveder)
eller kunne de grå dage bare godt trænge til lidt farve

Jamen, så vær med!!

Reglerne er de gode gamle:
OG HUSK AT SKRIVE HVILKEN EEN AF HÅRBØJLERNE DU HELST VIL HAVE!!

1 lod: 1 kommentar
2 lod: fast læser + 1 kommentar
3 lod: Omtale på egen blog + fast læser + kommentar

Vinderne udtrækkes 1 november

Hav en fantatisk efterårsferie derude:-)


45 kommentarer:

  1. hvor er de skønne, hvis jeg vinder , ja så er det et svært valg, men nr 5 med de flotte roser:) 2 lodder:)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gi den fuld Frida Kahlo med 6eren og 2 lodder :-) Mette

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de bare virkelig smukke. det er jo næsten umuligt at vælge en. men må blive nr. 4.

    er med på 2 lodder og super meget held forhåbentlig :)

    SvarSlet
  4. De er alle helt fantastiske, men nr. 4 er lige lidt ekstra fantastisk.
    Hilsen Kirsten :)

    SvarSlet
  5. Hopsan! Jeg kunne da godt bruge et ekstra blik til julefrokosten ;-) Jeg er med på to lodder :-)

    Jeg vakler mellem nr. 2, 4 og 6...

    SvarSlet
  6. Åh, sådan en hårbøjle ville gøre sig godt, til vores barnedåb i foråret... Jeg er på nr 1! Med 2 lodder forresten...

    SvarSlet
  7. Åh, de er så fine alle sammen. Men 6éren er nok favoritten. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  8. de er så smukke så klart jeg deltager med 2 lodder :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  9. jeg hapser 3 lodder! Skøn giveaway (:

    SvarSlet
  10. Jeg skal være brudepige (hmm... er 31 år!) til min søsters bryllup i august 2013 og det vil være Så perfekt med nr. 5 i mit hår.
    Jeg springer på med 2 lodder og krydser fingre : )

    SvarSlet
  11. Århhh hold da op! Hvor er de flotte!
    Jeg er med på et enkelt lod! Jeg skal nok finde flere anledninger til at bære sådan en, hvis min datter da vil lade mig have den :)

    SvarSlet
  12. hold da op de er fine. er helt vil med nr 4 og 5 også men nr 2 er min absolutte yndlings :) jeg deltager med 3 lodder.

    deltag gerne i min give away også http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  13. Deltager med 2 lodder :-)

    Kan bedst lide nr. 6, men det var godt nok svært at vælge!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg kysser 2 lodder og ligger dem på bøjle nr.1. Den r virkelig fin!!!

    SvarSlet
  15. Jeg vil rigtig gerne være med, for dine hårbøjler er bare SÅ fine:-) Jeg synes, alle er flotte - men skulle jeg vælge, ville det blive nr. 1, 2 eller 6.
    Jeg deltager med tre lodder:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  16. Wow er de bare fede alle sammen - kan jo dårlig vælge :/

    Det må blive nummer 2 - helt sikkert eller måske nummer 7 ;-)

    Jeg er med i puljen med 1 lod :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 2 lodder, og du er mer end velkommen til at deltage i min give away også. Jeg laver desuden også rigtig mange hårbøjler, som du også kan se på min blog.
    http://madebyme-helena.blogspot.dk/

    SvarSlet
  18. Min skønne kæreste har friet til mig, og vi skal GIFTES!!! Efter 10 år alene har jeg langt om længe mødt manden i mit liv. Jeg vil være verdens skønneste brud med din fantastiske hårbøjle nr. 5 den sidste sommerdag i 2013 på smukke Røsnæs. Jeg er fast læser af din blog og erhverver dermed 2 lodder.
    Pernille

    SvarSlet
  19. Hej jeg er vild med farverne på nr. 3, jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  20. Hvor er de dog ALLE helt utrolig smukke! Nr. 5 og nr. 1 er dog mine yndlings :) Jeg er sikker på at den vil være noget så smuk til min datter, når vi skal til bryllup i maj.

    Jeg vil helt sikkert gerne være med på 2 lodder! Krydser alle fingre og håber at jeg (og min datter) er den heldige.

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er de fine. Er sikker på at Pil ville elske sådan en. Jeg hepper på den der er mest lyserød:)
    Bettina

    SvarSlet
  22. Nej hvor er de bare smukke.
    Jeg er stor fan af hårbøjler - og jeg går med dem hver dag. Jeg tvivl slet på, at nr. 5 eller nr. 6 vil være smukke i mine brune krøller :)

    Jeg deltager med 2 lodder - er netop blevet fast læser af din blog; du skriver på en måde, jeg er fuldstændig tosset med; og så laver du nogle vidunderlige kreationer.

    Ha' det rart!
    - Camilla (frk.ginderskov@gmail.com)

    SvarSlet
  23. Wow en flot giveaway! Hvis jeg er heldig, vil jeg gerne vinde nummer 4. jeg deltager med 3 lodder....har lagt kommentar, var fast læser i forvejen og om lidt linker jeg fra min blog.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  24. jeg er med på 3 lodder, har lagt din giwe away på min blog

    www.krea-mutti.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte helt det må være 2 eller 4, trods det er meger svært at vælge for de er godt nok flotte alle sammen

      Slet
  25. sååå smukke :)
    ølle bølle.Alle lige skønne.Hvis jeg vinder, pick for me :D <3

    SvarSlet
  26. Jeg har kigget på dine hårbøjler så mange gange, så jeg må bare være med i din give away :-) Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Og jeg er vild med dem alle sammen. Men hvis jeg skal skrive farvoritter er det nok nr 6 og 7

    Kh Mette mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  27. Jeg et vild med nr 1. Så et lod til mig tak :-)

    Bidronningen.Blogspot.Dk (sarahisabells@hotmail.com)

    SvarSlet
  28. Hov... Troede da jeg havde deltaget... Godt du skrev til mig. Vil gerne deltage med 2 lodder og satser på nr. 2 el 6 Clara skulle have den på til sin konfirmation til April(0:

    SvarSlet
  29. Jeg vil rigtig gerne lægge billet ind på nr. 5 eller 7.

    Deltager med kommentar + fast læser + link :o)

    SvarSlet
  30. Ej men de er da også bere fine... jeg har forelsket mig i nummer 4 og 6.. jeg er lige nu ved at sy alfe kostyme til mig selv. som skal bruges i næste måned. ud over de kender jeg en lille fe der ville dø af glæde hvis hun fik sådan en...
    jeg smækker ALLE lodder på bordet og håber på det bedste..

    SvarSlet
  31. Jeg snupper to lodder og er forelsket i nr 6:-)

    SvarSlet
  32. 2 på nr.6 el.7. Endelig er der noget for os som er pyntesyge og langt fra minimalismen...

    SvarSlet
  33. er med på 2 lodder
    nummer 5 er je helt vild med!

    SvarSlet
  34. Du laver SÅ flotte ting!
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod, og er viiiild med både 5, 6 og 7
    -Anna (lillemy_anna@hotmail.com)

    SvarSlet
  35. Hvor er de skønne.
    Jeg ville elske at gå med 6'eren, men 1'eren, 2'eren eller 5'eren ville bestemt også pynt på mit eller datterens hovede.
    Mette Gry
    gry1983@msn.com

    SvarSlet
  36. Jeg ligger to lodder i hatten og krydser fingre for at nr.6 bliver min :)

    SvarSlet
  37. 3 lodder til prinsessen, som synes at nr 2 er fuldstændig fantastisk!

    SvarSlet
  38. De er jo så fine alle sammen! Men nr 6 eller 7 er nok dem der vil se pænest ud i mit hår :-)
    Jeg snupper to lodder.

    SvarSlet
  39. De er jo så fine alle sammen! Men nr 6 eller 7 er nok dem der vil se pænest ud i mit hår :-)
    Jeg snupper to lodder.

    SvarSlet
  40. Ej hvor er det ærgelig at jeg først har opdaget din blog nu.
    Hold da lige op hvor er de altså flotte de hårbøjer!

    SvarSlet
  41. Tadaaa - vinderne er fundet.

    SvarSlet
  42. Ej øv, jeg har først set din Give away nu :( Det er godt nok nogle smukke hårbøjler, sikke fantastiske farvekombinationer! Sælger du hårpynt fra din blog?
    Jeg melder mig straks som fast læser, så jeg kan følge med hos dig. Du er også meget velkommen til at kigge forbi min blog og evt. deltage i min Give away :)

    SvarSlet
  43. Hej Christel. Tak for de pæne ord(uh, jeg ææælsker ros). Jeg sælger både fra min Amio, Etsy og sågar også Trendsales-shop. Alle hedder Cloudcake.
    Jeg laver også gerne på bestilling. Så skal man skrive til mig på cloudcakegirl@gmail.com
    Og så tror jeg da lige at jeg hopper over og kigger på din blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da bestemt så lidt :) Jeg skal vist et smut forbi dine shops - og så gemmer jeg lige din email-adresse. Velkommen til min blog og min Give away :)

      Slet